pirr!

Onsdagen var det jobb hela dan sen förfest hos Jenny o vidare till Harrys. Där skulle käka gott o bowla med jobbet sen. attans, frida var en baddare på o bowla. Hade supertrevligt med mina söta kollegor.
sen fick jag ju träffa - dig! Åh du gör mig så förbannat pirrig så jag vet inte vad jag ska göra. du höll om mig o pratade sådär underbart. Du är underbar och allt där till .. men det finns ju alltid en hake.
Igår var det jobb tidigt, fick sova fyra timmar innan det var jobb igen. Sen efter jobbet var det Niveakurs på Witten. Var superroligt!

Idag har det varit slappdag, lite löpning på morgonen sen blev de shopping på stan.
imon vankas det jobb igen sen fest på kvällen! :D


Kommentarer
Postat av: sandra j

men hallå? vad har ja missat? vem e han???????? :)

2011-03-05 @ 23:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0