produktiv

Idag har det varit en såndär kanondag. Väldigt produktiv får jag nog säga. Som jag skrev innan hann jag med tvätt, städ, löprunda o handling av mat. Sen blev det och fixa käket också. Gjorde väldans god paj om jag får säga det själv. Vet inte vad det är men har kännt mig sådär nöjd hela dan. Precis som nåt hade hänt..

sitter och kolla på sofias änglar nu. Känner helt plötsligt att man är sjukt lyckad med sitt liv. Man har en familj som är frisk och vänner som finns för en. Tack för ni finns.
Ska återgå till soffläge. Var ganska bekvämt där måste jag säga :D

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sandra j

ja fy så hemskt för dom.. man e så lycklig för de man har.. de behövs tyvärr å se sånt för å fatta att man ska va glad..

2011-03-02 @ 09:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0