segdag

Gårdagen blev inte alls som jag hade tänkt men slutade upp väldigt bra iaf. Frida kom hem till mig på lite fördrink o försnack :D sen var det av till emma. Henke var där också, vi spelade spel o hade det allmänt lugnt. Gick vidare till Harrys sen o helt plötsligt var klockan två och vi skulle hem. Men innan vi gick hem hann Frida med o lämna mitt nr till "min" bartender. Haha. Han bara skrattade åt det hela och jag dog av pinsamhet en stund.
Idag har man ju mått som man förtjänar och kan bara meddela att jag rört mig mellan sängen o soffan. Det var min kraftansträngning. Och det var bra jobbat tycker jag :D

Imon blir det jobb sen ska jag träffa mina pinglor. fredagsmys med käk o massa tjejsnack. alltid lika trevligt!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0