sol vs moln

Tror ni inte solen sken som aldrig förr när jag vaknade i morse. det är väl så typiskt. I söndags jobbade jag, då var det sol. Igår var jag ledig, då var det bara moln och idag jobbade jag, sol ute. Så irriterande! Jag ska helt enkelt jobba för att det ska vara sol ute. Vi får väl se hur det blir på torsdag när jag är ledig igen. Hoppas på soool! Och genom att det var sol ute var det inte många som handlade. Var ganska segt på jobbet idag. Inget o göra och jag hade sådär lagom tristess. Tur att My jobbade också så jag fick nån o prata med.
Var ju även semledagen, eller fettisdagen som det heter och självklart blev det en semla. mums!

Har fixat och trixat lite ikväll. Malin kommer hit imon och då var det bäst att det var lite snyggt. Haha. Blir volym till kvällen. Får se vilka vi blir till slut..
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0