37 min

Jag vet mycket väl att man inte ska springa när man har halsont men förlåt, jag trotsade det hela och sprang margaretloppet ändå. Det tog mig 3 min och bara komma ut ut klungan med folk sen var det bara o springa på. Man får sån kick när det är 4000 andra tanter som springer runt en så man vill inte stanna upp. Min tid slutade på 37 min och jag är nöjd. Under 40 var målet och det klarade jag. Nu ska jag se till och hålla den takten och öka en aning så man klarar milen på en timme sen. Jag ska klara det!!
Var supermysigt efteråt, då fick vi vår picknickkorg och så satt vi i parken och smaskade på det alla tjejer. Vi var så duktiga alla tjejerna från jobbet. Goood work girls!

Idag väcktes jag av pappa som sa till mig att jag var duktig som sprang igår :D sötis pappa som ringer o peppar mig :D Tanken var att städa idag men åkte till Hansa istället och shoppade  Hittade massa fint, dock inget som passar till nästa veckas kalas. Men hoppas jag har nåt annat.

Sitter och kollar in nya tvserien Hawaii five - 0. Helt ok serie, som för övrigt ska kollas vidare på nu.
Krya på mig!
Puss&kram


Kommentarer
Postat av: pysseliten

Tack SNÄLLA jag hoppas att ja kan ge någon inspration . ´Tycker sjläv inte jag kan något har nog väldigt dåligt självförtroenden . Vad duktig du är då springa åhh det skulle jag aldrig orka .

Hoppas halse är bättre ,här är det inte bra är hemma från jobbet idag har feber och halsont .

Brukar aldrig va sjuk men men det är bara gilla läget . Ha en bra dag .

2011-05-27 @ 09:42:44
URL: http://pysseliten.blogg.se/
Postat av: sandra j

du e så duktig:)

2011-05-27 @ 11:59:00
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0