back

I'm back again.

Helgen/veckan i stockholm har varit kanon. Träffat vänner och släkt. Haft både bra och dåligt väder. Fikat tusen gånger om. Skrattat så jag fått ont i magen. Shoppat en superfin pippitröja. Längtar alltid tillbaka när jag kommit hem igen.
Som vanligt blir tågen försenade när jag åker. Trots att Anders jobbade blev tåget försenat ändå. Trodde det skulle komma i tid då men icke.

Idag är det städdag. Usch vad jag hatar det. Kan inte nån annan bara komma hit och städa åt mig? Snälla?!
Måste hämta min cykel som är på lagning och ikväll ska jag och massa tjejer träffa Harry. Mys!

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag råkade snubbla in på din sida av en ren slump och jag har läst några av dina inlägg - det märks att du gillar att blogga :D

2011-07-20 @ 11:08:16
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0