Packhuset

dålig uppdatering här men som vanligt skyller jag på att jag jobbar. Helgen var det mellofinal och vem kom inte o besökte mig om fröken ottosson. Vi kollade mello sen drog vi till harrys.Träffade på den sötaste av dom sötaste också.. du är ju bara för underbar!  Sen hände det som alltid händer när emelie är här. Vi efterfestar på ett hotell. Denna gången lite mer centralt. Vi hamnade på Packhuset nere vid hamnen, eller som jag så fint sa - Horhuset. Väl hemma igen var klockan nästan halv fem. Söndagen blev väldigt lugn. Bakismat och sen stod vi på hemmakväll i hundra år. :P men blev lite godis och filmer :D

Margaretaloppet börjar närma sig också, var ute på min runda igår men det gick segt. Hoppas det går bättre på loppet. Fick våra nummerlappar idag. betyder ju att det är väääldigt nära. På onsdag nästa vecka faktiskt. Hjäälp! Haha.
Imon är min lediga dag. Ska bli superskönt. Funderar på om man ska dra över till Öland och glida runt lite. Hoppas på bra väder om inte annat!
Nu är det soffläge!
Puss&kram

Förresten, kommer åka hem den 10 Juni och stannar till den 16.e. Har ni inget för er eller bara vill träffas kanske så hör av er. Jag är ledig!


Kommentarer
Postat av: sandra j

jag vill träffas:)

2011-05-18 @ 09:06:31
URL: http://sandrajennerstrand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0