rakt vs lockar

Åhhhh, alltså jag velar till tusen. För er som inte vet så är mitt hår det typ.. dyrbaraste jag har. Låter säkert supertöntigt. Men skulle nästan hellre kapa av en arm än raka av mitt hår. Ok, kanske dratiskt men är nästan så jag känner. Nu har jag kommit till den där hårlängden att jag inte riktigt vet hur jag ska göra med det för att det ska bli snyggt. Haha, I-landsproblem eller vad. Aja, orkar ni inte läsa. Sluta nu då!!
Iaf, för er övriga som orkar med mitt jobbiga inlägg. Hur fan ska jag göra. Antingen ska jag klippa mig igen och behålla mitt naturliga raka eller så kör jag en permanent igen vilket är jäkligt gött nu till sommaren.
Snäääääälla, hjälp mig. Vilket ser bäst ut?!?! Jag velar sååå. Töntsussie. Hahaha'
För övrigt ser jag ju lagom rolig ut på "lockiga" bilden. Skyller på tullslättenfesterna. Haha

Come on, come on. Säg nu hur jag ska göra!!! :D
Puss på er.

För övrigt igen så kom sötisarna Anna & Jennie in på jobbet. Dom skulle shoppa lite inför morgondagens bravader. Anna frågade mig om det var nåt jag inte tålde och då menade hon i matväg men vad svarar inte jag.
Jo jag svarar snabbt: Karlar, det är vad jag inte tål. Ska också nämna att jag stod vid kassan och det stod en av detta slag och handlade. Han blev lite generad och sprang fort ifrån kassan och ut genom dörren. haha. Jag har då charmen och fånga mina kunder :D
 


Kommentarer
Postat av: Pila

Du ska ha rakt tycker jag..:) <3

2011-05-22 @ 22:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0