sjuuuk

Jag blir galen. Kan inte denna förkylning bara gå över. Jag hoppas ju verkligen att det är en förkylning så jag slipper åka till läkaren o få diagnos halsfluss eller nåt annat kul. Jag brukar ju dock lyckas med det ett par gånger per år. Men peppar peppar!
känner mig riktigt slö också, har ju knappt rört på mig nåt sen loppet förra veckan men jag vet ju att man ska ta det lugnt när man är sjuk också.

Lediga dag, sov ut ordentligt. Handlat på maxi, ska snart till frissan och sen ska jag träffa Lisa. Vi ska till hansa och kolla skor. Desperate need of new friends to fill my collection :D Är ju Fridalusens kalas på lördag och då skulle ett par nya shoes vara bra och ha till outfitten.

Några sådär snabba förslag på hur man ska klippa sig? Vi får väl se hur jag blir..
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0