sol

väldigt bra dag.

Solade med frida vid slottet. Båda har fobi för fåglar och gissa om inte två ankor ville sola med oss. typiskt! men efter lite schas och så gick dom.
Premiärhandlade på bolaget, eller inte jag. Frida gjorde det. jag har ju faktiskt fått handla där ett tag tro det eller ej :P

Åkte hem till frida, käkade lunch och kollade på den mest värdelösa, tråkiga film. Hade fått höra av en att den var ett bra val men fy så dålig. Kommer inte ens ihåg vad den hette.

Nu har jag satt mig i soffan och tänker inte göra mer idag. 5km är avklarad för dagen också så hej för mig!


Kommentarer
Postat av: Ebba

Kul att du bloggar! Fortsätt så :)

2011-07-13 @ 21:27:20
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0