benpass

Lediga dag har varit kanon. träffade malin på förmiddagen och snackade igenom våra liv. Haha. Livet är för kort för o inte leva ut helt o hållet. Kom igen nu Maaalin!
Snäll som hon är fick jag låna hennes cykel också, kom inte långt innan jag insåg de var liiite luft. Nej de var inte punka tro de eller ej. Men fixade till de hela hos en snäll herre i cykelbutiken vid netto. Suuuuperhandlade på maxi och med superhandla menar jag tidsmässigt. Hade tid och passa men var bara tvugen o handla. tiden jag skulle passa var till kära träningen. Moa körde totalt slut på mina ben på passet. Sista låten visste jag inte om jag hoppade eller stod still. haha
Men ack så bra det känns när man går därifrån :D
Har min slappvecka på jobbet denna veckan. stänger inte en enda dag och jobbar inte varudagarna heller. Najsness!
Nu blir de sussa sött o drömma minst lika sött ;)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0