filmstjärnor

vet inte om jag är vaken eller sover. Är i helt dvala sen helgens bravader. Överraskade Bettan med o grilla korv och glögg. Skulle ha åkt pulka men vädret satte stopp för det. Hon har ju fyllt år och firades lite iaf. sen bjöd Kj på supersmarrig mat o efterrätt. vi kollade på mello och spelade spel.  Hittade även en berömd film som vi kollade på. herregud vad jag skrattar varje gång jag ser denna film. Vi bestämde oss för att inte gå ut, vissa ville andra ville inte men jag tyckte de var en kanonkväll. Idag åkte vi ner till stan och kollade runt. Alla var vi lite sega men efter lite fika och shopping bar de av hemåt kalmar igen.
Tack för en supernajs helg brudar. Vi får göra om de snart igen!!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0