förvirrad

Orkade inte ta mig upp vid sju i morse och träna, sov ut ordentlig istället. Skulle ju jobba hela dan och kände mig fortfarande mör efter passet igår. Måste vila kroppen lite också tror jag. När man jobbar med J går dagarna så himla fort, vi har alltid massa o prata om :D Solen sken ikapp med mig idag med när jag cyklade till jobbet. Nu hoppas vi att våren är här för o stanna.
Dock kom trötthet och huvudvärk framåt lunch. Värst blev det när jag skulle berätta något för Frida och pratade o pratade och efter en stund sa jag: Vad var det jag skulle berätta? det hade helt försvunnit och kom inte på det. Inte då eller nu.
Imon blir det jobb igen och på kvällen har jag bestämt mig för o ta de lugnt. Ska kolla mello med Frida och senare hoppas jag få träffa C.
Trevlig helg!
Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0