glasögon

Höll mig faktiskt vaken i lördags tills C kom. Jag ställde mig snällt och diskade mitt diskberg för och fördriva tid. Fick sova ungefär två timmar den natten sen bar det av till jobbet på söndagen. Gulle C hade somnat i soffan och missat bussen hem så sov så sött i min säng när jag kom hem från jobbet :P  Käkade lite av lördagens tacos och kollade tv. Genom att min sömn inte hade varit den mest förgyllda somnade vi tidigt. Härligt efter en hård helg med jobb och mindre sömn.

Idag har jag varit ledig, spenderade dagen med och kolla glasögon med Frida sen satte vi oss och fikade på Nilssons. Härligt och bara ta de lugnt. Är faktiskt ledig imon med och då får jag nog ta tag i lite grejer. Håller även på och planerar lite smått för framtida kalas. helgen v 17 i april får ni gärna boka upp! :)

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0