kurs

Vi tävlar ibland på jobbet om klubbvärvningar, säljtävlningar och annat. I måndags var det dags för klubbvärvningarna. Jag har försökt värva kunder som aldrig förr och denna gången var första pris en smartbox, dvs en upplevelse av något slag. andra och tredje pris var presentkort på åhlens. Kan ni tänka er så vann jag första pris!! Jag vann en smartbox, en skön dag hette den. Detta ska utnyttjas väl någonstans i Sverige. Jag som aldrig brukar vinna nåt :D Någon som vill med får hojta :)

Idag trodde jag att jag skulle få vara ledig men så sa Jennie igår på jobbet att vi skulle ju på kurs idag på morgonen. Hade jag helt glömt bort så det var bara till o vara på jobbet på lediga dagen. Det var kurs om ett nytt märke vi ska få. UNE heter det och är ekologiskt. Man uttalar de som franska ett - yn. Kanske var tur man har läst franska lite i tidigare livet ;) Både UNE och Lancôme är ju franskt. Produkterna är något som jag tror kommer sälja bra, det är ekologiskt och billigt. Ligger i samma pris som typ Max Factor och Loréal. Kommer komma in i mars och sen i april/maj kommer vi bygga om på jobbet och kommer även få in några fler märken. Bla Elisabeth Ardeen, Clarins, Origins och The body shop. Kommer bli en hel del kurser framöver.

Var på stan och kollade in bokrean lite som började idag men var inget direkt som passade mig i smak. Kom bara hem med en födelsedagspresent.. Kom hem och kände att jag mådde lite dåligt. Tänkte jag skulle till stadsmissionen, handla mat o träna men vet inte om jag kommer orka med nåt. Lägger mig i soffan o vilar lite istället.
Hoppas ni andra mår bättre!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0