loreen & Dead by april

Gårdagen var mys. Gick hem till henke & Göran för lite mello. Sviiiinkallt var det och ångrade djupt att jag inte hade tagit på mig termobyxor eller nåt i den stilen. Mina små muminben var som istappar när jag väl var framme. Fia var också på plats och vi fick nästan alla som vi ville. Loreen och Dead by april gick ju vidare. Jag o göran tyckte ju även om Sean Banan. Haha
Spelade lite buzz och sjöng singstar innan dom andra skulle vidare till harrys och jag gick hem o la mig istället. vuxet sussie :D

Idag är det jobb som gäller. solen skiner som aldrig förr och graderna sjunker mer och mer. Nu är det nog runt -17 grader men i morse var de runt -27. Blir att pälsa på sig idag så man inte fryser!

Tittar på enn ny tv också, jag har ju kvar min gamla burk. Snäääälla, är det nån som kan nåt om tv grejer, vad man ska ha o inte ha. Säg till mig!!

Puss&kram


Kommentarer
Postat av: sandra

haha muminben? du e juh för söt..

2012-02-05 @ 11:27:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0