mysdagar

Veckan har varit heeeelt awesome. Jobbat, tränat och träffat fina vänner. Ondagen var ju dagen med stort O. Var så nervös hela dan på jobbet. Tur att jag jobbade med J som kunde lugna mig lite. Kvällen kom och den blev perfekt. Massa prat, skratt, flum och mys. Ville aldrig att kvällen skulle ta slut och det gjorde den inte förrän jag var tvungen och åka till jobbet fredagmorgon och vi fick säga hejdå för en stund. Mysigaste dagarna på länge enligt mig! Tycker Hatty är en rolig person också, eller vad tycker du ? ;)

Igår var det fest för Malin som hade fyllt år. Vi var ett gäng tjejer som sjöng singstar o hade riktigt roligt. Kvällen slutade som vanligt upp på Harrys. Dansade loss som aldrig förr!

idag snöar det för fulla muggar ute, tror inte jag vill ta mig ut nånstans. Blir o kura ner sig i soffan och kolla på skidskyttet istället :)



Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0