rensning

Veckan har varit full med jobb och träning. vet inte vad det är med folk just nu men vissa borde ju bara vara inlåsta för deras egen säkerhet.
Var på spinning igår på morgonen med frida. Svetten lackade som aldrig förr. Men känns härligt och köra igång spinningen också! Har varit ledig i två dagar och det har behövts. Dock har de kommit ner en sisådär 3 dm snö!! Och det snöar fortfarande. Det blev då tid att rensa gaderoben. HERRE säger jag bara. Jag fick ut en massa skit. Nästa gång är det badrummet som behöver en rensning. Fick nog ihop fyra stora påsar med kläder och kan ana jag får ihop lika mycket grejer i badrummet. Vill någon prova en ny mascara, foundation, creme, serum, you name it. Säg till!!
Ska ändå försöka våga mig ut i ovädret och köpa mig lite gott till kvällen. Fredag o myskväll!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0