vår

Våren har anlänt till Kalmare stad. Solen skiner ikapp med mig just nu. Var och handlade på maxi vid åtta i morse. Var jag o alla pensionärer ;D sen var det lekdags med malin o hennes syskonbarn på Leos lekland. Herre min tid va kul, om man är barn. Eller ja de funkade visst för vuxna också. Åkte i en backe o herre va läskigt men alla andra små barn åkte o hoppade runt. Man blir visst lite fegare med åldern. Haha.
Sen åkte vi hem till mig o lunchade lite och fixade med mig grejer. Ni får veta mer senare. Nu är allt klart iaf :D yääy!  Åkte till bibblan o satte oss utanför och solade. ack så härligt, solen sken och värmde! Så underbart!
Nu ska jag försöka ta tag i städning innan träningen ikväll!
Puss&


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0