drömmar

Vaknade vid 04.50 idag med hjärtat i halsen. Hade drömt att C hade bett mig dra åt fanders och total ignorerade mig. det var inte en rolig dröm. Kunde inte somna om och klockan ringde vid 06.00. Bara till och gå upp. Jobbet väntade och idag var det massor och göra. Jag och Nicole hade inte en lugn stund kändes det som men dagen kom till sitt slut ändå.
Imon äntligen ska fröken gå och klippa sig. Undra hur jag ska klippa? Page? snaggat? etapper? ja, vi får se hur de blir. Fick även reda på att frisören jag ska till inte var den bästa, men hoppas på att jag ser normal ut när jag går därifrån. Ska träffa Malin på en lunch också, har massa och prata om. Hon har ju varit på Kreta och haft de bra..
 
Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0