babyboom

Har varit grymt dålig update här den senaste veckan men det är inte bara bloggen som har fått lida. Även min träning har varit superkass och jag har ångest till tusen men det har varit så jäkla mycket och jag har jobbat till stäning alla dagarna jag jobbat så blir så svårt då.
Helgen var det jobb som vanligt sen blev de förfest hos Linda. Fick kolla in hennes nya lya. Vi kollade mello och fixade till malin lite. Både ut och insides ;) hehe. Drog till käre harrys och mötte upp C. Kände knappt igen en enda människa förutom söta J & A.
Gick hem sen och trodde väl aldrig vi skulle komma hem. Kallt var det också. Dethär med o stanna upp var tredje meter är inte min grej när man fryser!

Veckan har gått fort, kampanjer hit och dit. Fick besked om kuser till våren sen fick jag världens bästa nyhet. Mina kusiner Tina & Kalle ska båda få barn. Nästan samtidigt. Stort grattis till Tina & Emilie och Kalle & Linn. Ni kommer bli världens bästa föräldrar. Hoppas få se knytena när jag kommer upp till tjejmilen. ♥

I ondags var det möte med facket. Blev käk på Table 20. Trerätters är ju aldrig fel. ack så gott det var. Själva mötet tog kanske en kvart sen snackade vi massa skit och käkade gott. Sånt borde göras oftare!

Lediga helg och jag ska träffa malin senare och fixa håret. Reslutat får ni se senare :D Och imorgon kommer la familja ner till kalmar och vi ska på buskis och fira både pappa och mattias. Supermys!

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0