Jag vann!

Isadora bjöd på en jäkla najs kväll. Dom visade vår/sommar lookerna. Massa färger och massa nyheter. Ska bli så kul och få in de i butik och sälja sen.  Sen skulle vi även sminka oss. Fick första sminka av oss allt vi hade på oss sen fick vi varsin påse med grejer och skulle göra en snygg sminkning. den som var bäst skulle få ett pris. Var ganska vanliga färger, inga utstickande men jag körde på som vanligt. Genom att det var neutrala färger gjorde jag det ganska basic enligt mig men tydligen tyckte kursledarna annat. dom utsåg mig till den bästa. Wooohoo! Av typ 20 personer var jag den som hade sminkat mig bäst. Blev så förvånad men glad att jag inte visste vad jag skulle säga. Fick en påse med penslar och en parfym. Grymt bra kväll helt enkelt.

hade mitt "utvecklingssamtal" med chefen idag också. Satt där i 1½ timme. Herre vad grejer man måste gå igenom. Men det var ändå givande och kan nu meddela att jag ska få Jouren till sommaren. det innebär lite mer ansvar och lite mer cash i plånboken. det är aldrig fel. Fick höra att dom tyckte jag var den som skulle ha jouren, den som hade utvecklats och var bäst för det hela. Kändes ju också grymt bra.
Med andra ord har jag haft en riktigt awesome dag och imon är jag faktiskt ledig. ska först till frissan och fixa till min kära lugg sen ska jag till Carin och fixa till min kära rygg. Den börjar bli lite lagom stel igen så nu måste hon knåda ordentligt!

Nu ska jag lägga migg rätlång i soffan och invänta bästa programmet för veckan- Grey´s!
Puss&kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0