märken

hjälp vad de är mycket i mitt lilla huvud. det är kurser hit o dit på jobbet nu. Fick även reda på att vi ska få fler märken till vår ombyggnad. Estée Lauder, Dior kommer även pryda våra hyllor till sommaren. Det vi redan visst att vi skulle få var Clarins, The Body Shop, Origins och Elizabeth Ardeen. Det är kuser i massor nu som vi ska på. Jag kommer leva i en resväska hela våren plus att jag ska iväg med vänner och bekanta land och rike hela våren också.
Men älskar att det händer lite och åka på kurs, bo på hotell och få massa nya prylar är grymt!

Var lagom trött efter helgen, kände i kroppen. Även löpingen från igår kändes i mina ben idag. Blir att öka takten lite så ska vi väl komma runt både Margaretaloppet och Tjejmilen :D
Går långdag på jobbet imon med och på onsdag är det kurs direkt efter jobbet. Det är mycket nu som sagt!
Puss&kram

     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0