familjehelg

Fredagens nöje var att färga håret med Malin. Både hon och jag blev supersnygga i håret. Malin blev hasselnötsbrun och jag eldigt rött. Me like! Till kvällen kom C och vi käkade lite gott sen kollade vi film o myste hela kvällen. Lördagen fick vi gå upp tidigt, hela familjen Karlsson skulle ju komma på besök men sen är det ju också min familj som ALDRIG är i tid. Halv två och cirkusfamiljen anländer. hade gjort en supersmarrig Key lime pie. Verkligen och rekommendera. Superenkel och supergod! Firade Mattias med paket, han hade fyllt 19 förra veckan.

Innan vi skulle ner till larmgatan 10 och käka gick jag och mamma en runda runt skälby med Mizo. Mizo skulle senare till Malin. Han fick inte hänga med och äta eller till kalmarsalen.
Maten på Larmgatan 10 var helt underbart god! Jag var mätt och belåten när jag gick därifrån. Vi gick vidare till Kalmarsalen, vi skulle på buskis. Efter två timmars gott skratt lämnade vi av mor & far på hotellet och vi andra åkte och hämtade upp Mizo hos Malin. Han hade varit uppvaktad av både Malin, Linda & Ellen. Någon hade haft en bra kväll :)

Åkte hem och kollade lite tv med fina syskon och en hund :P I morse vid åtta ringde mamma o frågade om vi ville komma ner till hotellet och äta frulle. Visst ville vi det. Åkte ner till hotellet och åt smarrig frukost. Mumsfillibabba!
Drog vidare till Hansa o kollade runt, var på baronen och sen sist åkte vi till stensö och gick runt i solen. Så underbart väder!
Så nu sitter jag i en tom lägenhet igen, helt nöjd med helgen och peppar för en ny vecka på  jobbet. förresten kom jag iväg på årets första löprunda. Detta lär väl kännas i mina ben imon men ack så härligt det är. väntar bara på och få igång flåset lite mer! :D

Puss&kram










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0