vinter igen?

Jag vet inte vart tiden tar vägen, dagarna bara flyger iväg. Tror inte jag har kännt så på länge. Men nu flyger alla dagar iväg som aldrig förr. Dagarna efter förra veckans kurs spenderades med C. Alltid lika trevligt och mysigt som vanligt :) Lördagen blev det jobb igen och även dejt med Henke & Göran. Vi käkade på Harrys efter jobbet och besökte även käre Harry på kvällen men det var väldigt lugnt enligt mig. Men en väldigt trevlig kväll.

Idag vaknade man upp till snö, storm och hagel. Vad är detta tänkte jag. Vi är snart i April och är det detta då som kallas aprilväder? Men tur stannade inte oväderet. Nu skiner solen men blåser gör det som tusan. Ska iväg till Fridis och hämta en skiftnyckel. Jag ska försöka fixa min cykel. Undra hur detta kommer gå. Har även fixat med lite surprisegrejer inför nästa vecka. Är en på jobbet som ska sluta och vi ska fixa lite galej för henne :D Hon kommer vara grymt saknad framöver.

Puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0